Cinc recomanacions si tens intenció de beure alcohol

Què a prens? de l’Anoia  ens dóna aquestes recomanacions a l’hora de consumir alcohol quan sortim de festa.

                                           


1) “Fes coixí”.
És a dir, menja alguna cosa. L’alcohol es metabolitza millor amb la panxa plena, hi ha menys irritació a l’estomac, etc..
Si beus amb l’estomac buit, sens dubte, “cauras abans”.

2) “Esto sí, esto no..”
Evita la barreja de diferents tipus d’alcohol (cerves
ses, cubates, xupitos…). Fer barreges no et farà ser millor persona ni res per

 l’estil. 😀
Si no fas barreges, controlaràs millor els efectes (i les conseqüències). A més, la resaca no serà tant dura.


3) “Si vas d’un pal, no et liis”.
Evita barreja diferents tipus de drogues (alcohol, cannabis, cocaïna…). Els seus efectes sobre el Sistema Nerviós són diferents i, per tant, si consumeixes de tot… no saps si puges, baixes.. o cap on vas…

4) “De mica en mica s’omple la pica”.
No cal corre en això del beure. Quina pressa tens? La nit és llarga, no cal anar ràpid.
Consumeix a poc a poc. Posa’t tu mateix els límits. Tu ja saps on són els teus límits. No cal que arribis a aquell estat en que deixes de ser un amic per convertir-te en una càrrega pels altres.

5) “Si no em cuido jo, qui em cuidarà?”
Saber quan toca parar de beure és un acte de responsabilitat personal sobre un mateix. No deixis en els altres el que et toca controlar a tu mateix. Responsabilitat.

I pel dia següent:

” Dorm, descansa.. Minimitza la resaca bevent molts líquids (sense alcohol, eh!!). És a dir, aigua, sucs de fruites..
No és cert que tornant a beure alcohol es passa la resaca.. simplement la posposes”.

GAUDEIX DE LA FESTA!!!!!!

Font : Què a prens ? Perfil Facebook

Deja un comentario